NET COM SP. Z O.O. / ul. ŁOPUSZAŃSKA 53 BUD. B1 / 02-232 WARSZAWA
DOTACJE UE

Wielofunkcyjny, modułowy system B2B już wdrożony.

Nasze oprogramowanie to przede wszystkim:

 

  • optymalne rozwiązanie organizacji współpracy między Wnioskodawcą i Partnerami przy prowadzeniu projektów inwestycyjnych i pracach serwisowych,
  • sprawniejsze zarządzanie zadaniami, zasobami i danymi dotyczącymi realizowanych projektów inwestycyjnych w zakresie budowy systemów telekomunikacyjnych,
  • efektywniejsza obsługa klientów w zakresie dostaw najnowocześniejszych technologii światłowodowych i pomiarowych.

 

 

Moduł zarządzania projektami inwestycyjnymi w zakresie budowy systemów telekomunikacyjnych odpowiada za:

  • Koordynację wszystkich działań Wnioskodawcy i Partnerów, dotychczas realizowanych w sposób tradycyjny (komunikacja telefoniczna, przesyłanie dokumentów faksem)
  • Usprawnienie komunikacji zespołu,  jego współdziałanie oraz koordynację prac i zamówień z harmonogramem.
  • Przewidywanie czasu zakończenia projektu
  • Zapewnienie właściwego wykorzystania zasobów
  • Uzyskanie wczesnego ostrzeżenia o zwiększeniu ryzyka projektu
  • Współdziałanie pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację projektu
  • Poprawę wglądu w aktualną sytuację projektów: status projektu, zmiany i zdarzenia, które powodują opóźnienia w pracach i przekroczenie kosztów, z punktu widzenia jednostki, regionu i organizacji
  • Analizę zdarzeń oraz ryzyka przez tworzenie wzorów projektów. Pomoc w planowaniu, wprowadzenie standardów wewnętrznych przez użycie wzorów dokumentów, dokonywanie analizy dokładnego postępu w pracach i bezpośrednią integrację harmonogramów Wnioskodawcy i Partnerów.
  • Umożliwienie stałego nadzoru inżynierskiego nad wykonywanymi pracami
  • Zdalny monitoring realizacji zlecenia przez klienta
  • Aktualne wartości kluczowych wskaźników oceny projektu (KPI – Key Performance Indicators). 
  • Odpowiedzialność za codzienne zarządzanie wieloma projektami, niejednokrotnie oddalonymi od siebie.

 

Moduł zarządzania pracami serwisowymi i nadzorem  technicznym odpowiada za:

  • Obsługę zgłoszeń klientów – rejestrowanie i obsługa zagadnień wymagających wsparcia serwisu
  • Strukturyzację zgłoszeń wymagających interwencji, wewnętrzne przydzielanie zadań
  • Zarządzanie harmonogramem i zakresem każdej czynności konserwacyjno-profilaktycznej
  • Koordynacja prac naprawczych i wymiany urządzeń ze stanem magazynu i zamówieniami odpowiednich urządzeń i materiałów.

 

Procesy biznesowe realizowane przez system B2B:
  • Proces współpracy pomiędzy Wnioskodawcą i Partnerami przy prowadzeniu projektu inwestycyjnego w dziedzinie budowy systemów telekomunikacyjnych, obejmujący przede wszystkim:  koordynację działań i wymianę informacji, zarządzanie zadaniami, zasobami i danymi przez daną firmę (Wnioskodawca lub Partner), odpowiedzialną za konkretny element projektu.
  • Proces współpracy pomiędzy Wnioskodawcą i Partnerami przy prowadzeniu prac serwisowych i nadzoru technicznego nad systemem telekomunikacyjnym, obejmujący przede wszystkim:  koordynację działań i wymianę informacji, zarządzanie zadaniami, zasobami i danymi przez daną firmę (Wnioskodawca lub Partner), odpowiedzialną za konkretny element pracy.